Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok |
2 |
0 |
2 |
|
3 |
|
|
|
|
||||
Wersja nr |
|
|
|
|
3 |
|
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.07.2023 nr 2023/BZP 00033545/03/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 31.01.2023 nr 2023/BZP 00033545/02/P)1
Zamawiający:
Nazwa: GMINA PRZYWIDZ |
Krajowy numer identyfikacyjny:2 5911292435 |
||
Adres: ul. Gdańska 7 |
|||
Miejscowość: Przywidz |
Kod pocztowy: 83-047 |
Kraj: Polska |
|
Adres strony internetowej: www.przywidz.pl |
|||
Adres poczty elektronicznej: fundusze@przywidz.pl |
Numer telefonu kontaktowego: +48 6825146 |
||
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
|||
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych; 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) inny zamawiający (proszę określić).
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
1 . R O B O T Y B U D O W L A N E |
|
|
||
1.1.1 |
Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Kozia Góra, Gmina Przywidz |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
2 600 000,00 PLN |
1 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.1.2 |
Modernizacja drogi transportu rolnego Sucha Huta – Kierzkowo |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
317 076,17 PLN |
lipiec |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
dodana pozycja |
1.1.3 |
Budowa drogi gminnej w przebiegu ul. Chabrowej, Łokietka oraz Skarpowej w miejscowości Przywidz |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
1 679 198,23 PLN |
lipiec |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
dodana pozycja |
|
|
2 . D O S T A W Y |
|
|
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
1.2.1 |
Zakup wraz z dostawą nowych płyt typu jumbo |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
136 000,00 PLN |
1 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
|
1.2.2 |
Zakup i dostawa kamienia łamanego oraz betonowego gruzu kruszonego dla Gminy Przywidz |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
200 000,00 PLN |
1 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
|
1.2.3 |
Zakup i dostawa paliwa: olej napędowy, benzyna bezołowiowa Pb95 i Pb98 dla Urzędu Gminy Przywidz |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
210 000,00 PLN |
IV kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
|
1.2.4 |
Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
365 853,66 PLN |
1 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
|
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
|
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
|
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
3 . U S Ł U G I |
|
|
|
|
1.3.1 |
Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
|
295 000,00 PLN |
1 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 |
|
Orientacyjna wartość zamówienia10 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 |
Informacje dodatkowe12 |
Informacja na temat aktualizacji13 |
1 |
2 |
3 |
|
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
2 . D O S T A W Y |
|
|
|
|
2.2.1 |
Dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją |
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy |
|
1 100 000,00 PLN |
IV kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok |
2 |
0 |
2 |
|
3 |
|
|
|
|
||||
Wersja nr |
|
|
|
|
2 |
|
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.01.2023 nr 2023/BZP 00033545/02/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 16.01.2023 nr 2023/BZP 00033545/01/P)1
Zamawiający:
Nazwa: GMINA PRZYWIDZ |
Krajowy numer identyfikacyjny:2 5911292435 |
||
Adres: ul. Gdańska 7 |
|||
Miejscowość: Przywidz |
Kod pocztowy: 83-047 |
Kraj: Polska |
|
Adres strony internetowej: www.przywidz.pl |
|||
Adres poczty elektronicznej: fundusze@przywidz.pl |
Numer telefonu kontaktowego: +48 6825146 |
||
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
|||
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych; 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) inny zamawiający (proszę określić).
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
1 . R O B O T Y B U D O W L A N E |
|
|
|||
1.1.1 |
Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Kozia Góra, Gmina Przywidz |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
2 600 000,00 PLN |
1 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
|
|
|
2 . D O S T A W Y |
|
|
|||
1.2.1 |
Zakup wraz z dostawą nowych płyt typu jumbo |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
136 000,00 PLN |
1 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
|
1.2.2 |
Zakup i dostawa kamienia łamanego oraz betonowego gruzu kruszonego dla Gminy Przywidz |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
200 000,00 PLN |
1 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
|
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
|
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
|
4 |
5 |
6 |
7 |
1.2.3 |
Zakup i dostawa paliwa: olej napędowy, benzyna bezołowiowa Pb95 i Pb98 dla Urzędu Gminy Przywidz |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
|
210 000,00 PLN |
IV kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
1.2.4 |
Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
|
365 853,66 PLN |
1 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
dodana pozycja |
|
3 . U S Ł U G I |
|
|
|
|||
1.3.1 |
Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
|
295 000,00 PLN |
1 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 |
|
Orientacyjna wartość zamówienia10 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 |
Informacje dodatkowe12 |
Informacja na temat aktualizacji13 |
1 |
2 |
3 |
|
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
2 . D O S T A W Y |
|
|
|
|
2.2.1 |
Dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją |
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy |
|
1 100 000,00 PLN |
IV kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE Charakter zamówienia: zamówienia klasyczne |
|
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
Przywidz, dnia 05.06.2022 r.
Plan postępowań - aktualizacja
Gmina Przywidz, na podstawie art. 23 ust. 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), poniżej przedstawia aktualizację planu postępowań na 2022 rok, poprzez dodanie jednej nowej pozycji w planie
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Rodzaj zamówienia |
Przewidywany tryb udzielenie zamówienia |
Orientacyjna wartość zamówienia |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania |
1. |
Opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę |
Usługa |
Tryb podstawowy art. 275 pkt.1 ustawy Pzp |
276 422,76 zł |
czerwiec |
Przywidz, dnia 16.05.2022 r.
Plan postępowań - aktualizacja
Gmina Przywidz, na podstawie art. 23 ust. 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), poniżej przedstawia aktualizację planu postępowań na 2022 rok, poprzez dodanie jednej nowej pozycji w planie
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Rodzaj zamówienia |
Przewidywany tryb udzielenie zamówienia |
Orientacyjna wartość zamówienia |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania |
1. |
Modernizacja drogi transportu rolnego Marszewska Góra – Huta Dolna |
Robota budowlana |
Tryb podstawowy art. 275 pkt.1 ustawy Pzp |
393.495,93 zł |
maj |
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok
|
2 |
0 |
2 |
|
2 |
|
|
|
|
||||
Wersja nr |
|
|
|
|
3 |
|
Plan postępowań - aktualizacja z dnia 08.03.2022 r.
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Rodzaj zamówienia |
Przewidywany tryb udzielenie zamówienia |
Orientacyjna wartość zamówienia |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania |
1. |
Rozwój cyfrowy Gminy Przywidz oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" |
Dostawa |
Tryb podstawowy art. 275 pkt.1 ustawy Pzp |
179 910,00 zł |
II kwartał |
2. |
Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR |
Dostawa |
Tryb podstawowy art. 275 pkt.1 ustawy Pzp |
411 000,00 zł |
II kwartał |
Zamieszczony w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.01.2022 nr 2022/BZP 00015087/02/P
(aktualizacja Planu zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych; w dniu 12.01.2022 nr 2022/BZP 00015087/01/P)1
Zamawiający:
Nazwa: GMINA PRZYWIDZ |
Krajowy numer identyfikacyjny:2 5911292435 |
||
Adres: ul. Gdańska 7 |
|||
Miejscowość: Przywidz |
Kod pocztowy: 83-047 |
Kraj: Polska |
|
Adres strony internetowej: www.przywidz.pl |
|||
Adres poczty elektronicznej: fundusze@przywidz.pl |
Numer telefonu kontaktowego: +48 6825146 |
||
Rodzaj zamawiającego:3 Zamawiający publiczny | jednostka sektora finansów publicznych | jednostka samorządu terytorialnego |
|||
1) jednostka sektora finansów publicznych: organ władzy publicznej, w tym organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej), organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał, jednostka samorządu terytorialnego, związek jednostek samorządu terytorialnego, związek metropolitalny, jednostka budżetowa, samorządowy zakład budżetowy, agencja wykonawcza, instytucja gospodarki budżetowej, państwowy fundusz celowy, Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze, Narodowy Fundusz Zdrowia, samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej, uczelnia publiczna, Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne, państwowe i samorządowe instytucje kultury, inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych; 2) inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; 3) związki podmiotów, o których mowa w pkt 1 i 2; 4) inny zamawiający (proszę określić).
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia5 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania6 |
Informacje dodatkowe7 |
Informacja na temat aktualizacji8 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
1 . R O B O T Y B U D O W L A N E |
|
|
|||
1.1.1 |
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZEPOMPOWNIAMI ŚCIEKÓW NA TERENIE AGLOMERACJI PRZYWIDZ” – KOŃCOWE ODCINKI KANALIZACJI |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
2 150 000,00 PLN |
1 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE |
|
1.1.2 |
Rozbiórka starej oczyszczalni ścieków |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
300 000,00 PLN |
2 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE |
|
1.1.3 |
1. Budowa stacji uzdatniania wody wra z budową sieci wodociągowej na terenie Gminy Przywidz |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
2 410 569,11 PLN |
2 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE |
|
1.1.4 |
2. Remont nawierzchni boiska ze sztuczną nawierzchnią przy Szkole Podstawowej w Przywidzu |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
284 552,84 PLN |
2 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE |
|
|
2 . D O S T A W Y |
|
|
|||
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia4 |
Orientacyjna wartość zamówienia[1] |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania[2] |
Informacje dodatkowe[3] |
Informacja na temat aktualizacji[4] |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1.2.1 |
Zakup i dostawa kamienia łamanego oraz betonowego gruzu kruszonego dla Gminy Przywidz. |
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy |
158 272,40 PLN |
1 kwartał |
Zamówienie jest odpowiednie dla MŚP: TAK Zamówienie strategiczne (zielone, społeczne, innowacyjne): NIE Zamówienie zastrzeżone: NIE |
dodana pozycja |
4 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
Pozycja Planu |
Przedmiot zamówienia |
Przewidywany tryb albo procedura udzielenia zamówienia9 |
Orientacyjna wartość zamówienia10 |
Przewidywany termin wszczęcia postępowania11 |
Informacje dodatkowe12 |
Informacja na temat aktualizacji13 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
9 Należy wskazać spośród następującej listy tryb albo procedurę udzielania zamówień:
[1] Należy podać kwotę bez podatku od towarów i usług.
[2] Należy wskazać w ujęciu miesięcznym lub kwartalnym w danym roku kalendarzowym.
[3] Zamawiający może zamieścić inne dodatkowe informacje dotyczące, np. wstępnych konsultacji rynkowych, innowacyjnych zamówień, zrównoważonych zamówień (uwzględniających aspekty społeczne, aspekty środowiskowe).
[4] Należy wskazać czy aktualizacja polega na: zmianie, dodaniu lub rezygnacji z pozycji planu.